Crime pe banda rulantă la Olt

Crimnalul Eugen Fană

Criminalul Eugen Fană

O nouă crimă abominabilă a fost comisă vineri seara (3 aprilie) în municipiul Slatina, într-un apartament dintr-un bloc situat în zona Școlii de Poliție, pe strada Teiului. O femeie în vârstă de 37 de ani a fost găsită zăcând într-o baltă de sânge după ce soțul a sunat la 112, alarmat că nu poate intra în apartament iar soția nu răspunde la telefon.

La mai puțin de un an după ce sportivul Cristi Gălbenușe a fost ucis cu sânge rece într-un local din Slatina, în semn de răzbunare, o altă crimă cutremura orașul. O femeie a fost înjunghiată de mai multe ori în plină stradă de un vecin, văr cu Gălbenușe, cu care se zvonea la vremea respectivă ca ar fi avut o relație. Crima pasională s-a petrecut în luna ianuarie, provocând atunci panică în tot orașul.. Să nu uităm nici de bărbatul din Bobicești, care și-a spânzurat cele două copile, după care și-a luat viața și el, iar în urmă cu două săptămâni, un alt bărbat din Pârșcoveni care și-a ucis soția din gelozie, în urmă cu o săptămână.

De data aceasta este vorba despre răzbunarea unui angajat, concediat de curând, care orbit de furie a pătruns vineri seara în apartamentul fostului șef, i-a încuiat copilul în vârstă de șapte ani în dormitor și cu mai multe lovituri de cuțit i-a ucis mama. Descoperirea a fost făcută de un echipaj de pompieri chemați la fața locului de soțul victimei care a sunat la 112, deoarece nu putea intra în apartament, ușa fiind blocată, iar soția nu răspundea la telefon. Nela Micli a fost găsită fără viață, într-o baltă de sânge cu multiple plăgi tăiate la nivelul 11054798_834992759912932_2113459675015090414_ntoracelui, gâtului și mâinilor, semn că femeia s-a luptat cu agresorul. Criminalul, un fost angajat al soțului femeii a fugit de la locul faptei chiar cu autoturismul familiei Micli pe care l-a furat din fața blocului. Eugen Fană în vârstă de 42 de ani a fost prins în dimineața zilei de sâmbătă, în trafic, în județul Vâlcea. Bărbatul şi-a recunoscut fapta în faţa anchetatorilor, urmând să fie audiat la Parchetul de pe lângă Tribunalul Olt.

Criminalul își striga durerea pe Facebook

Când plângi în suflet. Acesta este momentul în care ce te apasă e invizibil pentru ceilalți, în care aparent ești bine, dar lumea pare că se prăbușește în jurul tău, în care durerea e surdă și mută și oarbă și în care pieptul ți-e de plumb. Când plângi în suflet nimeni nu știe, nimeni nu vede, nimeni nu crede. Nimeni nu ascultă. (…) Te simți vulnerabil, neajutorat. Oftezi de parcă tot aerul din jurul tău s-a rarefiat brusc și te zbați în zadar să găsești soluții. Începi să te gândești la toți oamenii care au contribuit la starea mizerabilă în care te afli și ajungi să te învârți în jurul aceleiași întrebări nenorocite de la care a plecat totul: „De ce tocmai eu?!”. Ai vrea să lași garda jos, să-i vorbești cuiva despre otrava care ți-a prins sufletul într-o gheară, dar cui? Zâmbești amar. Pentru că știi prea bine că de data asta ești pe cont propriu. E bătălia ta. E între tine și tine. Tu ești victima și tu ești călăul. Tu ești învingătorul și tot tu ești și învinsul. (…)”, scria pe Facebook Eugen Fană cu numai câteva ore înainte de incident. O altă postare venea la numai câteva minute în care criminalul își scria gândurile și trăirile. Fană vorbește despre prietenie, pierderi, iubire și suferință. Totodată, vorbește despre iertare și acceptare, virtuți de care nu a dat dovadă în momentul săvârșirii fapei, deși în finalul postării scrie: Am învățat că pentru a fi în armonie cu alții, trebuie să ai o relație frumoasă cu tine însuți. Să știi să te ierți si să te accepți”. Postarea, care seamănă mult cu o scrisoare către sine însuși, pare a fi o resemnare.Niciodată n-am forţat pe cineva să mă accepte în viaţa sa aşa cum nici eu nu accept pe toată lumea în viaţa mea. Sunt omul care atunci când primeşte un pic de iubire, tinde să îşi deschidă sufletul în faţa oamenilor, cu toate că nu ştie de fiecare dată cu cine are de-a face. Am greşit făcând asta, dar totodată am avut şi de câştigat. Pe de o parte m-am ales cu oameni frumoşi, buni şi calzi, iar pe de altă parte am rămas cu privirea în gol uitându-mă după cei pe care i-am pierdut. N-am suportat niciodată despărţirile, de fiecare dată când cineva a plecat, a luat o bucăţică din mine, pe care nu cred că o voi mai putea recupera. Nu îmi este uşor să spun Adio, dar uneori asta este cea mai bună soluţie pe care o am. Atunci când o persoană iese din viaţa mea, lasă un gol… Iar golurile nu se umplu niciodată. Am învățat că e bine să fii sincer, dar și că e important ca unele lucruri să le ții totuși pentru tine. Am învățat că într-o relație, de orice fel, trebuie să înveți să lași de la tine. Ambițiile și orgoliile fiecăruia sunt obstacole care nu doar îngreunează drumul pe aleea “Împreună” ci în timp, clădesc un zid mult prea înalt pentru a putea fi dărâmat, sărit sau ocolit.
Am învățat că viața îți poate fi schimbată în câteva secunde, adesea de oameni pe care nici nu îi cunoști, iar aceștia apar întotdeauna într-un moment cheie. (…) Am învățat că o inimă făcută bucăți se vindecă în timp. Ea trebuie tratată cu multe lacrimi, cu multe păreri de rău, cu multă durere, apoi cu oameni noi, cu alte zâmbete, cu alte îmbrățișări.
Am învățat că pentru a-ți da seama că drumul pe care mergi este unul greșit trebuie să primești o lovitură zdravănă, trebuie să te doară. Abia apoi te ridici, îți lingi rănile, faci cale-ntoarsă și apuci pe drumul cel bun. Am învățat că pentru a fi în armonie cu alții, trebuie să ai o relație frumoasă cu tine însuți. Să știi să te ierți si să te accepți”, scria Eugen Fană cu câteva ore înainte de a intra în apartamentul fostului său șef pentru a-i ucide soția. La rândul său criminalul este căsătorit și are un fiu de vârstă apropiată cu cel al victimei.

Natașa Grigorescu

–––––––––––––––––––––––––––-

Un gând despre „Crime pe banda rulantă la Olt

Lasă un răspuns

