Anunț umanitar

Lia Maria Spiridon

Lia Maria Spiridon

Boala nu pune întrebări, nu ţine cont de vârstă, ci pur şi simplu se năpusteşte asupra ta. Lia Spiridon este o tânără de doar, 19 ani, din Piteşti, şi a fost diagnosticată recent cu leucemie.

Pe conturile de socializare circulă multe mesaje de susţinere pentru tânără. Are nevoie de 200.000 euro pentru un transplant de măduvă, iar din veniturile familiei, banii nu se pot asigura.

Toţi apropiaţii ei, familia încearcă să facă cunoscut cazul ei pentru ca toţi oamenii de

Vă prezentăm mesajul impresionant postat de către Lia Maria Manuela Spiridon pe contul personal de Facebook:

Prieteni dragi,
După cum se pare că aţi aflat, am fost diagnosticată cu LEUCEMIE. Cred că vă imaginaţi cât de greu am primit această veste, atât eu, cât şi apropiaţii mei! Vreau să înving această boală, pentru că sunt tânără şi ştiu că pot reuşi! Simt asta! Fac tot ce îmi stă în putinţă, dar pentru asta, am nevoie şi de ajutorul vostru. Sper să mă inţelegeţi în aceste momente, am mare nevoie de această ÎNŢELEGERE. De aceea fac apel la toţi, rugându-vă să nu fiţi indiferenţi la cazul meu, fiindcă suma de care am nevoie pentru transplantul de maduvă depăşeşte orice putere materială a unei familii obişnuite. Este vorba de 200 de mii de euro. Aşa că acum, în pragul greutăţii, am cea mai mare nevoie de VOI! Orice sumă contează, dragii mei! Vreau să înving, vreau să fiu bine şi să-mi pot relua viata mea normală. Pentru asta, vă las conturile unde puteţi depune bani. Orice sumă este binevenită:
Nu în ultimul rând, vreau să vă mulţumesc din suflet pentru acţiunea pe care deja aţi demarat-o. Sunt uimită cum în câteva ore s-au strâns atâtea încurajări şi share-uri, toate având scopul de a mă ajuta pe mine. Sunteţi minunaţi şi vă mulţumesc din nou că o faceţi! Vă doresc ca bunul Dumnezeu să vă dea sănătate, fiindcă, după cum observati, nu există bogăţie mai mare decât aceasta. Vă promit că voi lupta până la capăt, este doar o încercare pe care sunt sigură că o voi depăşi!”.

Cine doreşte să o sprijine pe Lia, cu orice sumă, are la dispoziţie următoarele conturi bancare:
IBAN cont RON RO05RNCB 0022111861920005
IBAN cont EUR RO75RNC B0022111861920006
IBAN cont USD RO48RNCB 0022111861920007.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Lasă un răspuns

