Vâlcea:     Ion Bîzîc: Sper ca până la finele mandatului meu, să fac tot ce mi-am propus!”  

Ion Bîzîc

Ion Bîzîc, primar Băbeni

Membru marcant al PNL Vâlcea, Ion Bîzîc, primarul orașului Băbeni,   va duce în oraș peste 3 milioane de euro, din fonduri guvernamentale, dar şi europene pentru a putea moderniza baza sportivă în Brăii şi Căminul Cultural, prin Compania Naţională de Investiţii. Și cum problemele orașului nu se opresc aici, nici investițiile primarului nu stau pe loc.

,, Voi extinde  reţelele de gaze în oraşul Băbeni dar și în satul Valea Mare care nu beneficiază de această utilitate și totodată, în primăvra acestui an voi începe regularizarea  vadurile apelor care tranzitează localitatea, sperând ca în acest fel, locuitorii din preajma lor să nu mai aibă probleme cu inundațiile. Așadar, rețeaua de canalizare va avea în jur de  24 de kilometri , iar cea de

Primaria Băbeni

Primaria Băbeni

alimentare cu apă potabilă 7 kilometri. Lucrările se desfăşoară în cadrul proiectului derulat de SC Apavil SA Vâlcea. De asemenea, în cadrul aceluiași proiect se va face contorizarea pe o suprafaţă de 327 metri ” ne-a declarat primarul Ion Bîzîc..

Despre  reabilitarea Căminului Cultural,  primarul Ion Bîzîc spune că , este un proiect mai vechi pe care l-a găsit bocat când a câștigat alegerile în 2012  și pe care spera să îl poată onora în cel mult un an. Din păcate, lucrurile nu au fost chiar așa de simple și birocrația l-a împiedicat să redea locuitorilor orașului un edificiu cultural așa cum merită, însă nu s-a lăsat și anul acesta a obținut fondurile necesare. Între timp s-a ocupat de modernizarea școlilor și DSCN0158grădinițele

,,În orașul nostru funcționează un liceu tehnologic, 3 şcoli şi 3 grădiniţepe care le-am izolat termic şi am refăcut  acoperişurile și am mai construit o grădiniță.  Tot în această perioadă, adică de la începutul mandatului meu, am relaizat și o minicentură ocolitoare pentru a atrage cât mai mulți turiști  la lăcașurile de cult din  Horezu sau alte obiective turistice din zonă. De asemenea, am renovat 3 săli de gardă, holul şi casa scărilor la Dispensarul Medical Uman, am amenajat o parcare, am reabilitat termic clădirea şi am reamenajat spațiul verde  din faţa imobilului. Dispensarul medical de la Băbeni va avea şi un serviciu de permanenţă care va asigura asistenţă medicală generalistă. Personalul Centrului de Permanenţă Băbeni, va deservi şi localităţile învecinate” ne-a mai declarat  primarul DSCN0207Ion Bîzîc.

Din fonduri locale de peste 170 mii lei, primarul de la Băbeni,  a mai amenajat un teren de sport multifuncţional cu suprafaţă sintetică la Liceul „George Ţărnea” şi asfaltat curtea interioară şi parcarea adiacentă terenului sintetic. Amenajat într-un timp foarte scurt, terenul de sport în aer liber cu suprafaţă sintetică, amplasat la Grupul Şcolar “George Ţărnea”, are o suprafaţă de 800 de metri pătraţi. Beneficiari  sunt  atât elevii în orele de educație fizică, dar şi închiriat  contra-cost de către iubitorii sportului. De asemenea, toate competițiile sportive, desfășurate  în orașul Băbeni, sunt găzduite aici.

DSCN0208,, Am trecut printr-o perioadă grea după revoluție, când au fost desființate cele mai importante  societăți economice din zona noastră. În momentul de față, încercăm să ne revenim, reconstruind ce s-a stricat în ultimii ani. Băbeniul  este al treilea centru urban al județului și ca putere economică. Sper ca până la sfârșitul mandatului meu să fac tot ce mi-am propus atunci când am câștigat legerile. Îmi doresc ca agricultura, creșterea animalelor dar și micii meșteșugari, să ridice nivelul de trai al tuturor băbenarilor iar orașul nostru să fie din ce în ceDSCN0153 mai prosper, dar voi căuta să aduc și investitori pentru că sunt destule oportunități de a deschide afaceri în această zonă” susține Ion  Bâzâc, primarul orașului Băbeni.

Georgiana Leulescu Raicu

Lasă un răspuns

